Laurent
Aangespoord door een collega heb ik net voor Kerst (vrijdag 20/12) een bestelling gedaan bij Trollbeads.nl voor mijn aanstaande.
Op maandag werd de zending opgepikt door GLS (transporteur) en naar hun centraal magazijn gebracht. Tot hier alles goed...
Dinsdag 24/12 kwam er echter een kink in de kabel en bleef de status van mijn pakketje staan op centraal magazijn.
Om 14u heb ik na ettelijke pogingen om bij GLS telefonisch binnen te geraken dan toch maar een mailtje gestuurd naar de klantendienst van Trollbeads.nl. We sloten namelijk het kantoor om 15.30 (tevens afleveradres voor mijn pakketje).
Bleek achteraf gezien dat GLS niet uitleverde op de 24ste en aangezien jullie in Nederland ook 2e Kerstdag vieren zou ik niets ontvangen tot zeker vrijdag 27/12 waarna ik in het buitenland zou vertoeven voor een week...
Tot hier lijkt dit op een negatieve recensie, niets is minder waar!!!
Even later kreeg ik telefoon van een uitermate vriendelijke dame van Trolbeads zelf (sorry ik ben uw naam vergeten).
Zij heeft een oplossing gezocht en heeft er voor gezorgd dat ik een half uurtje later bij de lokale juwelier de artikelen die ik in bestelling had staan kon oppikken zonder dat er enige betaling aan te pas kwam. Enigste voorwaarde was uiteraard dat ik mijn pakketje als het toekwam gewoon retour zou zenden. Al de rest hebben zij onderling met de juwelier geregeld (Juwelier Ann in Itegem, zij verdienen ook een pluim om hieraan mee te hebben gewerkt).
Ik werk zelf bij een firma die oa. aan dienstverlening doet en ik moet toegeven dat dit een super klantenservice is.
Nogmaals dank om dit alles zo snel en correct op te lossen en geloof me ik maak zelden reclame maar al mijn collega's en familie zijn hier al van op de hoogte. Laat we hopen dat het neerpennen van dit 'verhaal' ook andere mensen gaat overtuigen van de service van Trollbeads...
p.s.: uiteraard is het ook nog een kwalitatief prachtig product...
Met vriendelijke groeten,
Laurent
