Mijn account
Actievoorwaarden - Diffuser
Algemene voorwaarden
Bestelling plaatsen
Betalen
Bezorging
Cadeaukaart
Enkelvoudige leren armband
Garantie
Vragen
Mijn account
Er zijn verschillende redenen waarom we je vragen om een account aan te maken om artikelen te kunnen bestellen. De belangrijkste zijn:
- Wij hebben je gegevens nodig om de door jou bestelde artikelen te kunnen leveren.
- Door middel van je accountgegevens kunnen wij je online service bieden, zoals bijvoorbeeld inzage in je bestellingen en je eigen verlanglijstje.
- Na het inloggen staan je gegevens direct ingevuld, en hoef je dat dus niet steeds opnieuw te doen.
Je account om online bestellingen te plaatsen is gelijk aan een account van Club TROLLBEADS.
Stap 1
Log in op je account of klik op ‘Mijn account’ als je al ingelogd bent.
Stap 2
Klik in het linkermenu op ‘Mijn profiel’.
Stap 3
Wijzig je gegevens en klik op ‘Opslaan’.
Klik op ‘Mijn Account’ en daarna op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ Vul vervolgens je e-mailadres in en klik op 'Verzenden'. Na een paar seconden ontvang je van ons een e-mailbericht met daarin een nieuw wachtwoord.
Het kan voorkomen dat de email in je Spam box terecht komt. We raden je aan deze ook te controleren.
Dit telefoonnummer is belangrijk voor de vervoerder. Trollbeads zal je telefoonnummer alleen gebruiken om contact met je op te nemen over je bestellingen.
Stap 1
Log in op je account of klik op ‘Mijn account’ als je al ingelogd bent.
Stap 2
Klik in het linker menu op ‘Mijn profiel’.
Stap 3
Wijzig je wachtwoord en klik op ‘Opslaan’.
Stap 1
Log in op je account of klik op ‘mijn account’ als je al ingelogd bent.
Stap 2
Klik op de knop ‘Mijn Bestellingen’.
Door online te shoppen creëer je automatisch een account in Club Trollbeads. Het is ook mogelijk je aan te melden voor Club Trollbeads zonder dat je online bestellingen plaatst. Binnen Club Trollbeads kun je jouw verlanglijstje bijhouden en deze naar vrienden of familie sturen. Ook kun je een wincode registreren.