Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1
Selecteer in onze
collectie het artikel van je keuze, het aantal en de eventuele maat en
klik op de knop ‘Voeg toe aan winkelwagen’.

Stap 2
Ga verder met het bekijken van de artikelen in de collectie op onze site als je nog andere artikelen wilt bestellen.

Stap 3
Klik op de winkelwagen om de artikelen die je hebt gekozen te bekijken.
Je
kunt nu met de knop "Verder winkelen" terug naar de collectie en
eventueel extra artikelen aan je winkelwagen toevoegen of met de knop
"Ga verder met bestellen" het bestelproces opstarten.

Stap 4
Vul je e-mailadres en wachtwoord in om je
factuur- en aflevergegevens op te halen. Als je nog niet eerder
via onze webshop besteld hebt, vul dan je gegevens in bij de optie "Ik
ben een nieuwe klant". Na het inloggen kun je eventueel je factuur-
en/of aflevergegevens wijzigen. Kies vervolgens opslaan.

Stap 5
Controleer je bestelling en kies een betaalmethode.

Stap 6
Als alles is ingevuld en je akkoord gaat
met de algemene voorwaarden kun je met de knop "Plaats Bestelling" de
bestelling plaatsen.

Stap 7
Je komt nu op de transactiepagina van ons
betaalsysteem. Als de betaling is afgerond ontvang je een e-mail ter
bevestiging van je bestelling.

In welke landen worden bestellingen geleverd?
Wij leveren in Nederland, België en Luxemburg.

Welke kosten brengen jullie in rekekening voor het verzenden van mijn bestelling?
Bestellingen boven de € 99,- worden gratis verzonden.

Bij bestellingen onder de € 99,- bedragen de verzendkosten € 5,95

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of er artikelen aan toevoegen?
Het is helaas niet mogelijk artikelen aan een afgeronde bestelling toe
te voegen of een afgeronde bestelling te wijzigen. Ook is het niet
mogelijk twee bestellingen samen te laten voegen.

Waar kan ik mijn bestelling terugzien?
Je kunt de door jou geplaatste bestellingen terugzien in je account.
Klik op mijn account, log-in en kies vervolgens voor 'Mijn
bestellingen'. Daar vind je je bestellingen overzichtelijk op een
rijtje. Open een bestelling om de artikelen te bekijken of de bijhorende
factuur te downloaden.

Wat betekent de status van mijn bestelling
Bij 'Mijn bestellingen' onder je account zie je de status van je bestelling terug.

In behandeling = je bestelling wordt verwerkt
Verzonden = je bestelling is verstuurd
Geretourneerd = je hebt het retourproces voor deze bestelling gestart